Mattan har gjort comeback :)

Nu är mattan tillbaka i vardagsrummet. Vovven ligger och sover så vi får väl se vad han tycker om den när han vaknar. Mattor är ju jätteroliga att smaka på! Jag har laddat för en rejäl dust! Nu är det dags att matte ryar ifrån på riktigt! Har hunnit med massor på förmiddagen. Duschat, dammsugit, diskat... Nu när solen skiner mot fönstren råder det ingen tvekan om vad som blir nästa projekt... Fönstren måste putsas! Men det blir nog inte idag., kanske imorgon. När Stig vaknat ska vi gå ut i det vackra vädret. Ska bli så härligt! Senare i eftermiddag kommer Petters systrar och hälsar på en stund. :) Då blir det nog kanske en tur till ute i solen. 

Igår kväll var vi ute på den första riktiga kvällspromenaden. Blev bara en liten tur runt kvarteret, men som ni ser på bilden så tog den ändå knäcken på både matte och hund. Jag får väl försvara mig med att jag aldrig varit någon kvällsmänniska ;)

Nu ska blommorna få lite vatten och jag lite lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0