Mysdag

Nu har vi precis kommit hem från mammas födelsedagskalas. Först blev det fika med mormor och Seved, kul att se dom igen för nu var det längesen. Senare på kvällen blev det middag med familjen. Fick prata en stund med lillasyster idag. Alltid lika kul! Snart byter hon destination till Gran Canaria. Mamma och jag tog med oss Stig på skogsvägen en stund idag. Han tyckte att det var jätteskönt att få vara lös en stund. Sprang som en tok =) Kom duktigt när matte ropade. Tog lite tid när vi vände om och gick hemöver. Han blir alltid lite modigare när han känner igen sig. Men till slut kommer han alltid. Skönt att ha honom lös hemma i Lagga, det enda man behöver oroa sig för är att han ska träffa på någon av grannarnas katter...

Idag har vi haft en riktig mysdag, jag och Stig. Han har sovit i mitt knä varenda gång det varit dags för tupplur idag. Supermysigt =) Petter har haft match. Det blev vinst med 4-1 mot Borås och han lät nöjd med sin egen insats. Kul =) Lite tråkigt att jag inte åkte och kollade, hade varit kul att träffa Mats men jag tror att de möter Borås hemma en gång till den här säsongen. Hoppas!

Nu ska jag och Stig mysa vidare!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0