Stig har träffat familjen

Nu har vi precis kommit hem från Kovland. Blev tidig kväll då vi alla var trötta =) Stig har varit duktig idag. Lite matt efter gårdagen kanske. VI var på promenad till Sidsjön imorse. Så synd att jag inte hade kameran med. I parken före Sidsjön var det otroligt vackert imorse. Hem och vila medan Petter gjorde lite skolarbete, sen bar det av till Kovland för att se Mattias spela match. Stig och jag tog en promenad innan vi jag gick in i hallen och Stig tog en tupplur i bilen. Jätteroligt att träffa alla tjejerna! Sofia var där med alldeles jättenya Melvin så vi fick kika på honom och Lisa var där med magen som snart ska bli en baby. Och så Erica och William såklart! Kan inte säga att jag såg särskilt mycket av matchen, dels då jag var ute med Stig dels då det fanns så mycket annat att se =) Direkt efter matchen tog Erica och jag en promenad hem till deras hus. Nrä grabbarna kom hem beställde vi pizza och såg en film i soffan. Superskönt! Stig var superduktig och kissade bara ute på gräsmattan!

Igår var vi hem till Ingela och Stigs mamma i Västerböle. Stig fick äntligen träffa pappa Milton, vilken snygging =) Med så snygga föräldrar är det inte konstigt att han är så söt! Vi tog en jättemysig promenad i skogen med alla fem taxar. Juli och Stig pinade på så man trodde småbenen skulle trilla av. Svårt att springa samtidigt som man biter syrran i örat =) Märktes dock att Stig är mer van att gå med mig än att kuta omkring med dom andra. Han såg lite seg ut ett tag... småbenen var nog rätt trötta. Men sätter man sig på rumpan och tuggar lite på en kvist så har man snart fått nya krafter! Juli och Stig busade vidare när vi kom tillbaka medan vi fick god mat. Fredrika hade gjort supergod ananaspaj till efterrätt och hennes mamma hade bakat bullar. Efter maten klippte Fredrika Petter. Det blev jättebra =) Ovant att se honom nyfriserad, han hinner ju aldrig med sånt =) Var en supertrevlig dag, hoppas vi kan göra om det igen snart! 

Innan vi for hem var vi förbi och hejade på Petters föräldrar som var hos sina vänner på Haga. Deras dotter ville så gärna titta på hunden. Var en halvt medvetslös hund som med ena ögat öppet hejade på alla som la sig tillrätta i mattes knä och somnade om. Helt slut! 

 
Pappa Milton och Stig


Massor med taxar          Mamma och Sanna       Pappa och barna


Stig och Juli

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag har snott bilden på Stigge o Milton;), hoppas att det är ok! Tack för att ni kom!Kram

2008-10-18 @ 23:22:03
Postat av: Fredrika

Det var sååå roligt! Måste göras om!



Kram!

2008-10-19 @ 20:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0