Trött matte å trött hund

Nu sitter Stig och jag i soffan och småmyser. Vi har precis kommit hem. Först var vi till farfar och städade lite i huset, sen åkte vi direkt till mamma och pappa och tog en promenad i skogen. Jättemysigt även fast det var lite blött på vissa ställen. Stig höll sig väldigt nära från början men så fort vi kom ut på skogsbilvägen kutade han i förväg. Stannar alltid när jag ropar och sitter stilla tills han fått karra. Så duktigt!

Senare var jag och kollade på Petters match. De vann i sudden mot Växjö, skitbra! Dessvärre spelade Petter inte ett byte, jättetrist =( Vilken tur att jag hade med mig Mattias, Erica och lille William på läktaren. William var som vanligt glad och såå söt i mössan som Petter och jag köpte åt honom häromdagen. Kommer nog en bild framöver ;) Petter for direkt till studiegruppsträff efter matchen för att göra klart grupparbetet som ska mailas in ikväll. Stackarn! Stig och jag har varit och lämnat bilen så att han slipper gå hem. Fick vi en liten promenad på köpet, Stig var så trött att han inte tog många steg men det gör inget. Än så länge orkar jag bära honom  =)

Nu går vi och lägger oss! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0