2:a Advent

Oj vad tiden går fort! De senaste veckorna har bara flugit förbi. Vi har haft fullt upp både på vardagskvällarna och på helgerna. I fredags var det julfest på jobbet som min grupp ordnade. Förhoppningsvis blir det lite lugnare nu när det är över. Westerntema var det och oj så många roliga kreationer. Jag ska bjuda på några bilder...

Äntligen närmar det sig jul! Den nya julstjärnan har vi satt upp... Inte helt lätt vill jag lova när det är så högt upp. Lite tomtar och ljusstakar har vi också tagit fram. Gardinerna är uppe i alla fönster så nu känner vi oss ganska klara. Skönt!

På torsdag åker Stig och jag till Finland. Spännande! Hoppas att resan går bra! Och hoppas att vi kan visa oss från vår allra bästa sida... Ni får hålla tummarna för oss.


Cowboysar Susanne och comboysar Helena!


Indian Sara


Julmys i köket med nya gardiner

Stig och husses Hattiängel som dom fått av Petters mamma... Söt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0