Lite vinterbilder

Nu har jag och grabbarna precis kommit in från promenaden. Pojkarna har ätit middag och Milton har krypit ihop i mitt knä. Eller rättare sagt, hade krypit upp i mitt knä för nu kom Petter hem så nu blev det full fart till dörren =) Idag har jag shoppat nya vinterkängor till Petter och mig. Hittade varsitt par Viking Gore-Tex kängor på Euro Sko. 70% rabatt =) Nu kan vi ut och pulsa i snön utan att frysa. Nu är Milton tillbaka i mitt knä och vi har enats om att bjuda på lite bilder från helgen:


Lekpaus under lördagens promenad med Jossan, Wilma och Bella

Söta söta Bella, busig är hon också, ingen tax går före chefen!

Superfint väder på söndagen

Taxar på skoterspår, taxar på sjön, busiga taxar på vägen!

Saker vi gör när vi är ute:

Ostkroken Stig äter fågelfrö

Milton tuggar ben

Pulsar i djupsnö

Sen när vi kommit in blir vi jättetrötta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0