Efter en promenad i kylan...

Finns det inget godare än....

Varm choklad med grädde och mashmallows och så kanelbullar!

Idag har vi haft en supermysig dag. Grabbarna sov till kvart över åtta, då var det dags för morgonpink och frukost. Sen sov vi vidare till strax efter 10. Då tyckte Stig att det var nog. Nu ville han ut... Så jag och grabbarna var ut på en mysig morgonpromenad ner till hamnen. Det gick faktiskt rätt bra idag, inte så mycket bus i kopplen =) Hem och vila igen. Skönt att ha en riktig lat förmiddag. Senare på eftermiddagen var vi upp i skogen igen och tog en promenad så att hundarna fick vara lösa en stund. Var dock mycket kallare än vad jag trodde, hade inte kollat på termometern sen på förmiddagen då det var -7, nu var det -13. Brr! En stund stod vi ut iallafall men vi hade inte tillräckligt med kläder på oss.... Hem och fikade varm choklad med grädde och mashmallows. Hittade en sista påse med bullar i frysen! Mums! Tittade på några avsnitt av vänner och bara slappade tills det var dags för middag. Ikväll blev det äntligen oxfilé! Vi kände oss inte riktigt sugna på det igår så vi tog det idag istället. Potatisgratäng, kantarellsås och sallad blev det till. Supergott! Nu ligger vi i soffan och slappar alla fyra. Stig som vanligt mellan mig och tangentbordet och Milton där han har full uppsikt över Petter (ifall att han skulle flytta sig till ett annat rum). Årets första dag har varit kanon! Hoppas det fortsätter så =)

Nedan följer lite bilder från nyårsfirandet igår:

  
Petter och jag firar nyår!

Grabbarna firar nyår, här är vi inte rädda för smällaren =)


Jag och min lilla älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0