Playdate med Jossan och Bella

När pappa Milton är på "bortamatch" i Finland passar Stig på att träffa alla sina tjejer. Igår Candy och Molly och nu i eftermiddags hade vi stämt träff med Jossan och lilla Bella. Stig och Bella hade inte lekt med varandra förut och Bella var väl inte överförtjust. Stig försökte på alla sätt men Bella lekte hellre med snön än med Stig. Hon tinade upp mot slutet och så då sprang dom omkring lite med varandra =) 

På förmiddagen blev det Birsta och lite shopping igen. Gick inge vidare. Skulle köpa nytt köksbord och stolar men bordet var slut så det får bli nästa helg, förhoppningsvis. Hittade ett par tavlor till hallen iallafall, vilket var skönt! Passade på att betala resan som Petter och jag bokade igår. 1:a april åker vi till New York! Ska bli såå roligt =) Hotellet ser jättefint ut och resa blev billigare än vad vi räknat med. Kan det bli bättre? 

Nu ligger Stig i mitt knä och surar för att pappa inte är hemma. Jag surar lite för att Petter inte är hemma. Tur vi har varandra Stig och jag. Stig har inte riktigt varit sitt vanliga glada jag sen Milton for. Han har följt mig som en skugga. Suttit fast i mitt knä... myspropp! Hoppas att det går bra för alla att ta sig hem i snöovädret! 

Blev inget cert för Milton i Finland, men vad gör det när Sannapanna var den som knep det =) Stort grattis till Sanna, Ingela och Fredrika! Snyggsanna =) 

Lite härliga vinterbilder från dagens snöiga äventyr: 


Bella gillar att göra gropar, men Stig fattar inte varför... det är ju inget där?!


Massa skoj i snön och Bella älskar snölekar!

Tjohoo, mera snö!

Nix, Stig fattar fortfarande inte... =)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Härliga bilder! Trist för stig att Bella var på sitt "tråk-humör" igår. =) Nästa gång kanske han inte är lika "farlig"..hehe



Ni kommer få det super fint hemma när bordet/stolarna har kommit och tavlorna är på plats. Skönt med allt klart!



Kram!

2009-01-26 @ 21:22:03
URL: http://josefinbluckert.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Hej =)



Hur är allt nu med Stickan när Milton kommit hem? Hoppas allt är bra med er? Vad skoj med NY =) Men jag hoppas såklart på ett besök i sommar av min storasyster =) Ansökningarna ska vara inne på söndag så om du har något tips vart jag ska tillbringa sommaren så hör gärna av dig ;) Har kört Island Tour nu två veckor så det har varit skoj =)



Massor av kamar till er!

2009-01-30 @ 01:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0