Så var flocken splittrad igen...

japp, nu har jag lämnat hundarna hos mamma och pappa. Känns alltid lite motigt att lämna bort dom. Lägenheten blir så tom och ödslig. Men Petter åker ju imorgon och jag ska till Östersund så... snälla mamma erbjöd sig att hämta dom imorgon bitti men jag tycker inte att hon ska behöva åka. Så jag åkte till Lagga, tog en promenad, fick lite middag och träffa lilla mormor. Liten har hon allt blivit och orolig stackarn. Seved (mormors sambo) har fått flytta från sjukhuset till fina hospicet i sidsjön. Ska försöka hälsa på så snart som möjligt. Men jag känner mig ju förkyld och jag tror inte att det är så lyckat att åka dit då. Mamma säger att han blivit mycket sämre sedan i julas. Dessutom är han väldigt ledsen så det känns inge roligt. Hoppas att dom på hospice kan ge honom något mot det. Inget roligt för varken han eller mormor om han ska behöva gråta så mycket sista tiden.

Jaja, vi ser väl fram emot måndag när flocken åter är samlad. Sen tror jag att Petter är hemma hela nästa vecka förutom söndag. Ska bli skönt. Veckan efter är det långresa igen. Börjar bli lite nöjd på hockeyn nu, som vanligt den här tiden på året. Men blir det inte playoff eller kval så är säsongen snart slut. En och en halv månad kvar i sådant fall. Fast det vore ju kul med playoff =) över 500 mil i bussen blir det för grabbarna i januari. Usch inget för mig!

I helgen ska jag inte göra så mycket. Vara i skogen med hundarna och förhoppningsvis träffa Jossan på söndag. Ska bli kul! Nästa helg åker Milton till Finland så då får vi prova på att "bara" ha en hund igen. Tror absolut att vi kommer att sakna honom som bara den. Fina pappan!

Usch, hundburen står och och gapar alldeles tom i hallen! Och ingen som myser brevid mig i soffan. Ingen Petter och inga hundar =( Nu får Petter ta och komma hem från sin match så vi hinner ses innan jag måste sova. Nej, nu ska jag sluta deppa... på måndag är vi samlade igen! Och då ska vi mysa hela kvällen =)

Gonatt!


Terese skor och mina älsklingshundar =)

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Haha...innan jag läste under bilden tänkte jag att det där måste vara mina skor....hoppas allt är bra med er! Grät för några dagar sen då jag läste bloggen...Saknar er! Kramar

2009-01-17 @ 21:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0