Liten uppdatering

Så är datorn och husse hemma och mellanlandar. Kom natten till igår och åker igen på torsdag morgon. Själv börjar jag känna mig lite sjuk... Trött och slut och lite ont i halsen. Inge roligt. Hoppas att det bara är tillfälligt. Stig har varit riktigt busig idag. Typiskt när man själv inte är riktigt i form. Han har varit hos Elin och Maja och dom var på promenad vid halv tre så jag tyckte att det inte behövdes någon promenad på kvällen. Hade nog inte suttit fel med en lite längre tur för när vi kom hem var han riktigt laddad. Sprang omkring och skällde och betedde sig allmänt illa. Fick ta tag i honom ordentligt så lugnade han sig till sist men jag hann bli riktigt arg först. Skitunge! Nu ligger han och försöker knycka benet som Milton tuggar på.

I helgen har vi haft det rätt skönt pojkarna och jag. Petter var ju borta så Stig och jag passade på att hälsa på familjen Söderberg och Candy. Milton fick stanna hemma för hon löper. Vi tog en härlig promenad i skogen och sedan följde jag och Stig in och fikade lite. Amanda passade på att öva lite med Stig. Tyckte han var såå roligt. Stackars Candy blev utestängd från vardagsrummet. Gissa om hon såg rolig ut när hon också försökte krypa under grinden som Stig =) Hon var liite för stor. Hem med Stig och ut med Milton. Vi tog en riktigt rask promenad till Haga och tillbaka. Sen var jag trött i benen vill jag lova. Packade våra saker och for hem till mamma och pappa. Vet inte om det var jag eller Stig som luktade löptik eller om någon tik hemma löpte för Milton vart som tossig. Flängde omkring i kopplet när vi skulle ut och kissa och var allmänt okoncentrerad. Sov otroligt dåligt hela natten gjorde han. Väckte mig ett par gånger i timmen och tjöt. Visste inte riktigt vad han ville men kom ihåg att han inte bajat på kvällen. Så vi var ut och försökte vid halv två och sen vid halv fem blev det äntligen av. Sov till åtta innan killarna vaknade. Då var det en trött matte som släpade sig upp ur sängen vill jag lova. Senare på dagen fick killarna springa på vägen till grusgropen. Då var det bra fart på småbenen vill jag lova. Jag for till Kovland för att se på hockey och träffa Erica, Mattias och William. Kovland vann och Mattias gjorde två mål så vi firade med hamburgare hemma hos dom sen. Emma och Stefan var också där. William har ju börjat gå och var på riktigt bushumör. Gick omkring och visade alla hur duktig han var. Sen körde vi krypjagis på golvet tills mina knän ömmade. Lillkillen! =)

Stig blir mer och mer lik Milton för varje dag som går. Han tar efter så mycket. Igår hade han ett himla bestyr innan han kunde lägga sig i soffan. Bäddade precis lika omsorgsfullt som papppa =) Idag när jag hämtade dom hos Elin och Maja sträckte han på sig precis som Milton gör när han hälsat och kopplet ska på. Sötnosar!

Nu ska jag passa på att umgås lite med Petter. Imorgon är det match och sen far dom igen. Ska dessutom försöka somna tidigt ikväll. Ska till Östersund med Kattis och hålla utbildning på torsdag så då lär det bli en lång dag. Upp tidigt och hem sent. Ska försöka hinna med en uppdatering imorgon innan datorn far igen. Annars vet ni att vi hörs till veckan =)

Vi tar väl ett par bilder i vanlig ordning =)


Pappa Milton med benet i säkert förvar i soffan

Stig vill leka mer men pappa är såå trött...

Då passar Stig på att vila lite han med! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0