Rapport från Island

Resan gick bra och Milton har installerat sig på ön där han ska sitta i karantän. Äter bra och verkar må bra. Jätteskönt att höra! Han brukar ju ta det mesta med ro! Det känns som om det var jättelängesen han for.


Söta pappan på plats på Island =)



Stig saknar nog pappa lite. Matte och husse är ju så tråkiga. Dom vill ju nästan aldrig leka... och försöker man få lite fart på dom så blir dom lätt arga. Till exempel häromdagen försökte Stig få mig att leka genom att skälla så att jag skulle bli arg och jaga rätt på honom och skälla tillbaka. När det inte fungerade stoppade han helt enkelt in hela min fot i munnen och bet till. Ajaj! Då saknade jag Milton kan jag lova :) Annars går det bättre än jag trodde. Det märks att han blivit äldre sen Milton for till Finland.

På torsdag kommer hon äntligen, Lillasyster! Ska bli så kul att träffa henne igen! Och få fira hennes födelsedag! Längtar...

Nu ska vi se om Stig kan få liv i husse så att vi kan äta frukost... Hungrig!


Kommentarer
Postat av: Terese

Hej =) På torsdag kommer jag! Vet inte om mamma sagt det men jag flyger bägge vägarna till å från Sundsvall! Har dock varit hemma idag med en ordentlig halsont sen en febertopp....hehe...hälsa Petter! Kramar till er!

2009-03-22 @ 22:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0