Snart redo för Österby Bruk

Snart så! Stig är badad och fönad. Matte har gjort ostgodis. Väskan snart packad. Vi ska strax gå och finputsa lite på tassar och klor. Stig ligger i mitt knä och småsurar. Han har fått låna ett jättefint täcke för att hålla pälsen på plats. Stig tycker dock inte att det är manligt med gröna plyschtäcken. Han blev helt otroligt fin efter bad och fön. Tack snälla för all hjälp!

Vi har haft en hel del för oss den senaste tiden. Det känns nästan som om det varit något extra varje dag. Lite bilder har vi knäppt iallafall.

Förra helgen var vi i Bergsjö:


Provåkte Petters pappas nya bil


Åt god middag hemma hos familjen Wimark


Nere på bryggan


Vilat


Lekt


Nyfriserad


Stålhunden?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker i alla fall att din hanne är jättefin. Faktiskt snyggare än systern, förlåt Ingela om du läser detta. Jag är ju bara amatör men tycker Stig har sånt härligt go. Vi ses säkert i någon ring snart igen. Ha det så bra utomlands. Kramar från Kalyanagänget. Glöm inte vad jag sa: det är samma hund men olika domare :))

2009-05-24 @ 17:16:22
Postat av: Ulla Stålnacke Vestergren

Oj vad hände? Mitt namn försvann.

2009-05-24 @ 17:18:53
URL: http://www.kalyanas.se
Postat av: Ingela och Juli

Klart jag läser bloggen och jag är mäkta stolt över dig, Sofie och Stig , som är sååå duktiga i ringen trots att ni aldrig har sysslat med detta tidigare!Snart bär det av igen....Kramar från oss!!!

2009-05-24 @ 21:43:53
Postat av: Annelie

Hej! Ser att ni varit ute på turne igen ;) med snygga hundar. Täcket (som jag har sytt) passade ju Stig perfekt :) :)

Så söt !!!

/ Annelie o springertjejerna

2009-05-25 @ 17:31:55
URL: http://www.searoads.se
Postat av: Mia

Maja är så stolt över lillebrors fina resultat! :)

Vi ser med spänning fram emot nästa utställning.



Kramar från oss alla! ;)

2009-05-25 @ 22:22:22
URL: http://www.yamyams.se
Postat av: Charlotte

Hej Sofie och Stig!



Roligt att äntligen få träffa er och se lilla stig.

Fin kille och trevlig.

Vi lär ses igen och lycka till!!



Charlotte

2009-05-26 @ 05:46:37
URL: http://www.bussahagens.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0