Lördag

Så var det äntligen helg! Igår hade Petter match men jag bestämde mig för att sitta hemma i soffan med Idol istället. Hade turen att få sällskap av Emma också. Stig och jag hann med en härlig prommis innan hon kom. Vi gick bort mot Östermalm och hittade några parker som Stig fick leka lite i. Skönt! Han har haft massor med energi nu ett par dagar och tycker att det är jättekul att få komma ut. Sen kom hans favvoEmma och då blev han ännu gladare. Han har verkligen fattat tycke för henne! Snart flyttar dom in i samma hus som oss... längtar! Det blev tortellini till middag med pesto och parmesanosten som vi fick av svärföräldrarna när dom kom hem från Milano. Supergott! Ostkrokar och karra efter maten :)

Nu ska vi snart äta frukost/lunch och sen ska vi till Lagga och ta en tur i skogen. Prinsen ska sova över där för jag ska till Kattis och äta middag, sen ska vi på hockey och till slut in till stan för lite vin och mingel. Fem tjejer från jobbet är vi som ska träffas. Sen ansluter några till senare på kvällen. Ska bli jättekul! Petter ska nog dricka lite öl med grabbarna. Tror de ska överraska en nybliven 30-åring. Vi har hunnit med mycket på morgonen, Stig och jag. Klippt klor och tassar, jag har städat lite, diskat, tagit ett långt bad. Petter sover ännu... fattar inte hur han gör. Men jag ska nog allt väcka honom snart... nån måtta får det väl ändå vara :)

Nej, nu är det bäst att vi ökar takten om vi ska hinna med oss idag! Hoppas ni alla får en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Men oj vad skoj, ha så kuligt!

2009-11-14 @ 15:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0