Mer än halva arbetsveckan gjord...

känns jätteskönt! Idag kände jag mig äntligen inte så trött och sliten som jag gjort tidigare i veckan. Gick hem vid 16 igår eftersom Stig hade ont i magen och satt i soffan i princip hela kvällen. Kanske att vilan gjorde susen. Hoppas att energin stannar kvar. Det kan ju ha varit för att det snöat idag ;-) Det är nog skidåkaren i mig som gör att jag fortfarande lever upp varje år första snön kommer. Älskar verkligen snö :)

Idag har Stig varit hemma hos mamma och pappa. Mamma är fortfarande inte riktigt kry så hon har inte gått tillbaka till jobbet ännu. Stig har enligt rapporter mått gott, legat i mammas famn i soffan och blivit kliad på magen hela dagen! Bortskämd :) Just nu ligger han som en boll mellan mig och datorn. Myyys! Han är verkligen den sötaste, goaste hunden i hela världen. P är på bortamatch så vi är alldeles ensamma. Jaja, bortamatch idag betyder hemmamatch till helgen så då får vi mysa då istället. Vi har inga planer utan får se vad vi orkar med och har lust att göra.

Nu ska vi se klart på Grey's innan det blir sängen! Synd bara att det blivit så dåligt motför de första säsongerna. Då var det mitt absoluta favvoprogram! Det är det inte nu längre... måste hitta ett nytt favvoprogram. Så att man har något att se fram emot mitt i veckan.

Snart december... snö, ljus, glögg och peppisar! Då ska vi mysa mer än någonsin! Julfest med jobbet, julbak med kovlandstjejerna, finland, julbord mm. Sen nytt år, nytt jobb och nya utmaningar. Och så kanske en lillebror åt Stig. När det är slut på hockey och det börjar gå mot vår. Vi får se. Först december, jul och nyår :)

Kram på er alla! Och en puss från Stig :)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Nu är snart hela veckan gjord:) då går jag på mitt skift. Jobbar from. inatt 5 av 7 nätter. Så tänk lite på mig ikväll när du kryper ner under ett svalt täcke, då dricker jag kallt kaffe ur en kopp på ett sjukhem någonstans i Sverige......

2009-11-13 @ 15:25:28
Postat av: Sofie

Det där lät nästan lite poetiskt :) Men fy! 5 av 7 nätter lät hårt! Hoppas du får lite välförtjänt vila sen :)

2009-11-14 @ 11:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0