Fredagsmys?

Sitter i sängen, sjuklingen är nerbäddad och har precis vaknat till. Stig ligger brevid. Han är lite lur på varför husse inte vill leka utan bara sover hela tiden. Nästan hela dagen har han sovit... Konstigt! Sjuklingen knaprar vindruvor för glatta livet och det är det enda som han sagt varit gott ikväll. Hamburgaren som han var sugen på blev knappt halväten. Då vet man att han är sjuk :(

Imorgon ska jag ta en tur till skogen med Stig, tvätta lite, kanske städa undan lite och definitivt åka och handla lite mat. Köpte massor med alvedon på apoteket idag och tänkte ladda med lite lättlagad mat imorgon. Ifall att jag också åker dit. Vill inte, ska inte! Men ifall att... Hoppas sjuklingen kryar på sig snart. Annars kommer jag att få lappsjuka... Näe, nu ska jag vara social med sjuklingen. Snart sover han nog igen :) 

Kommentarer
Postat av: Monica

Hoppas att sjuklingen kryar på sig och att du inte får flunsan ,detär inte kul att "snora"

2009-10-31 @ 18:09:16
URL: http://tretaxar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0