Äntligen barmark!

Hur skönt är det inte? Nästan all snö är borta och man kan äntligen söka sig tillbaka till parkerna! Skogen får nog vänta ett tag till men snart så :) Ikväll har vi varit till parken, jag, Petter och hundarna. Milton som annars helst går tre steg bakom alla andra blir som en valp redan på vägen till parken. Sen när kopplen väl åker av studsar han iväg, jagar Stig, leker med pinnar, snokar och donar. I vår favvopark rinner det dessutom en lite bäck hela vägen igenom. Jättefint! Fast pojkarna förstår inte alls varför man inte får ta sig en slurk när man blir törstig? Nu är dom trötta, jättetrötta! Jag med...

Imorgon åker Petter till Åre över helgen. Med grabbarna. Hundarna och jag ska mysa på och kanske blir det en tur till lagga och ett litet försök till skogen. Sen hoppas vi verkligen att lillasyster tar sig hem till veckan. Det vore kul! Det var ju ett tag sen nu igen. Nu ska jag strax skutta in till köket och göra lite varma mackor som vi tänkt äta till Petters favoritprogram... "extrem överlevnad" på Discovery. Sen ska det blir skönt att somna :)

Den ena datorn har vi skickat på lagning och den andra ska kasseras och en tredje införskaffas, så förhoppningsvis blir det mer uppdatering framöver. Ska försöka fånga pojkarna på bild också så ni har något snyggt att titta på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0