GOD JUL


Stig pussar tomten... eller? :D


Jaha, nu är nästan allt klart inför julen. Granen har vi precis tagit in och klätt. Stig tyckte det var konstigt att vi satte en pinne i en alldeles utmärkt vattenskål =) Sen lessande han och gick och la sig. Tyckte nog att matte var fånig när hon skröt över vilken utmärkt julgransbelysning hon fick av farmor och farfar för några år sedan. Deras gamla, Phillips =) Sen skulle kontakten in i skarvsladden... jaa, de flesta förstår kanske att jordat och ojordat inte går ihop... men, men granen fick flytta lite närmre väggen så hittade vi ett ojordat uttag där. Så nu lyser granen iallafall =) ska nog lura ut Stig så han får se innan vi går och lägger oss. Tyvärr är kameran på vift (ja, alla kollegor, jag har letat i väskan, haha :D) så det blir ingen bild på granen förrän efter julafton. Imorgon åker Petter och Stig till Bergsjö och jag hem till Lagga. Sen träffs vi igen på juldagen. Lite tråkigt men det är enklast så.

Nu ska jag sätta mig och titta på granen en stund innan det blir sängen... den är ju såå fin och luktar såå gott!

Njut av julen allihopa och ha det så bra!

God jul till alla
 //Petter, Sofie och Stig


Dags att knäppa julkort: 1 Stig överfaller tomten, 2 sitter snällt (fast inte särskilt fint) efter att ha fått en utskällning av matte, 3 matte väljer annat julkort =)

Kommentarer
Postat av: Karro Olsson :)

en sådan sötnos han är :) Hoppas att ni haft en bra jul :) Kramar / Karro

2008-12-25 @ 16:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0