Måndag igen!

Helt sjukt vad fort veckorna går =) Sitter på jobbet och har lunch. Orkar inte ta mig för och gå ut så det blir en kort lunch. Funderar på att gå och se Petters match ikväll. Var ett tag sedan jag var på Gärdet och såg nån match. Men det blir nog minst en denna vecka. Petter har fyra matcher den här veckan och tre nästa vecka. Fattar inte hur dom ska orka? Som tur är det inga långa bortaresor utan stockholmslagen som de möter borta.

Igår var jag och Stig upp till familjen Söderberg och tog en promenad i skogen med hela familjen och Candy (deras curly). Stig tyckte att det var superkul med en ny lekkamrat och verkade inte särskilt bekymrad över att hon är betydligt större än honom. Han sprang omkring som en tok i skogen medan hon joggade efter. Lite lessen blev han när hon skuttade in i skogen (lilla kängrun=)), för han såg henne inte och kunde inte skutta efter. Men hon kom snart tillbaka så sprang dom vidare! Hon var så duktig och kom inte åt honom en enda gång även fast dom härjade på. Kul att det fungerade bra så kan vi gå ut fler gånger. Efter lite fika åkte vi hem, jag putsade lite fönster och städade medan Stig kontrollerade att allt gick rätt till, så att matte inte fuskade. =) Sen fick Stig gå och sova medan Petter och jag gick ner på stan och tog en fika på Barista. Passade på att köpa Chaipulvret där, är ju så gott =) När vi kom hem sov fortfarande killen. Vaknade inte fast vi startade en ny tvättmaskin och levde om. Vi hade nog varit hemma närmre en timme innan han vaknade till liv. Blev en kort kvällsprommis eftersom han busat i skogen på förmiddagen. Resten av kvällen tuggade Stig på benet innan han somnade mellan mig och Petter i soffan. Sen var helgen slut och det var måndag igen!

Kommentarer
Postat av: Erika

Heeej Sofie :) Lovade ju att lämna en kommentar när jag vart in här :) huga vilken sötfis han är lille Stig..så otroligt söt!! Ses imorgon på jobbet. Kram/Erika

2008-11-10 @ 20:28:34
URL: http://www.erkan.bloggagratis.se
Postat av: sara

sofie! gissa vilka som kommer till sundsvall i helgen? precis! vi kommer ner redan i morgonkväll. niklas far vidare till uppsala på lördagmorgon, men jag blir kvar i stan över helgen. ska du på hockeyn på fredag? jag vill träffa er och bäbisen. puss!

2008-11-12 @ 09:31:44
Postat av: Jossan

Hej gumman! Har du lessnat på att blogga nu?! =) Du kanske har för mkt att göra bara! Så skoj att läsa om er. Kommer hem runt 20 dec, då måste vi hinna ses nåt. Nu var det ju riktigt längesedan!! Hoppas du har det bra. Massa kramar till dig och lill Stig =)

2008-11-14 @ 11:11:34
URL: http://josefinbluckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0