Första arbetsdagen avklarad...

och det gick rätt bra! Fick börja dagen med att leta rätt på delar av min arbetsplats som var på vift. Sopkorg, datamus, filten... Vilken tur att jag märkt min häftapparat, världens bästa! Fick ärva den av Maria S när hon slutade. Ovant att kliva upp tidigt bara... Jag klev upp 06.10 och Stig fick sova till halv 7. Det var en trött kille som jag väckte =) Vi tog en promenad upp till Södra Allén och gick omkring lite där. Stig har börjat med något nytt... han vill inte gå ifrån gården. Sitter och piper och försöker gå tillbaka.... lite trist att det ska krävas övertalning för att få honom att gå hemifrån, men så snart vi kommit en bit på vägen så pinar han på. Märks att han blivit större för när vi går så travar han brevid mig i samma tempo som han fick springa i förut =) Sen fick Stig vara hemma själv till kl 10 när Elin och Maja kom och hämtade honom. Han var där hela dagen, lekte, sov och kissade på mattan. Busunge =) Vi gick direkt hem med sakerna, jag bytte om och sen tog vi en härlig långpromenad. Middag och mys i soffan =) 

Stackars Stig hade myst ner sig i soffan medan jag och Petter tittade på Cesar, men hade svårt att somna för varje gång någon skällde på tv:n måste han sätta sig upp och kolla läget! Det blev ganska ofta kan jag lova =)

Imorgon är det frukost på jobbet! Underbart, även fast det är min fikavecka. Tur att jag har Daniel och Madde med mig som är ordningsamma människor =) På torsdag ska vi till Lörudden och äta middag med jobbet, ska bli jättemysigt, längtar!

Orkar inte gå och hämta sladden till kameran så jag dammar av några gamla bilder istället =)


Först min mamma och Spikey tittar på fåren (Stig och jag kollade på fåren igår - konstiga djur som luktade mycket), Stig i slutet av augusti, mamma och Juli i början av september

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0