Härligt med finväder

Sitter i soffan och Stig sover på rygg i mitt knä, supermysigt! Igår var vi till nordichallen och tittade på fina taxar. Innan vi for klippte vi håret mellan trampdynorna  på Stig för första gången. Efter en liten protest gick det riktigt bra. Fast varken matte eller husse är några frisörämnen så särskilt snyggt blev det inte. Fascinerande hur mycket folk och hundar som var i Nordichallen! Stig fick stanna i bilen medan jag tittade :( Såg en av Lottas valpar från en tidigare kull, lilla Maja. Hur söt som helst! :) Senare på kvällen kom Stefan och Emma. Vi åt tacos och såg på fotbollen. Emma och jag fick lite vin :) Jättetrevligt! Direkt när dom gått hem slocknade jag i soffan :)

Morgonen började bra. Stig tog sovmorgon till halv nio. Han som alltid vaknar vid 7:) Superskönt även om jag inte sov lika länge. Medan Petter var på matchvärmning var Stig och jag upp till Sidsjön och gick ett varv. Stig sprang som en galning så fort han kom ner på marken. Ville glatt hälsa på alla som gick förbi och blev lite purken varje gång det gick förbi någon utan att stanna :) Tog en stund innan han kom till ro när vi kom hem men nu har han sovit en bra stund. Nu kommer snart mamma och hämtar oss. Hon fyller år idag så jag och Stig åker dit för att först fika med mormor och hennes sambo och sedan äta middag med familjen. Petter har match (Borås hemma) så han kommer efter när den är slut. Nu måste vi springa så Stig hinner kissa innan vi ska åka.

Kommer lite nya bilder senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0