Trött

Jisses vad trött jag är nu. Har känt mig lite vissen hela eftermiddagen. Vet i fasiken vad det är med Stig idag. Han är helt upp i gasen! Kanske det är för att hans pappa skulle ha kommit. Tyvärr fick pappas matte migrän, stackarn, så dom kommer på söndag istället. Stig har varit lite trotsig mot matte idag och svarat upp när jag sagt till honom. Husse däremot har han verkligen respekterat idag. Men vi har lärt oss att det är upp och ner, nästa gång är kan det vara tvärtom. Han är trots allt liten och väldigt duktig för sin ålder inbillar jag mig :) Vi var ute i parken en stund förut nu på eftermiddagen och Stig bara sprang runt runt och härjade. Nu har jag lagt honom en stund och strax ska vi åka till mina föräldrar. Stig ska få vara där ikväll så att matte får en välbehövlig stund för sig själv. Snälla mamma erbjöd sig att ha honom tills imorgon så att vi får sova ut. Det kan behövas, har inte sovit ordentligt på över en vecka. Ska verkligen bli skönt att få sova en hel natt... då tror jag att jag kommer att känna mig mycket piggare imorgon. Hoppas bara att mamma och pappa får sova ordentligt. Så det blir hockey ikväll och sovmorgon imorgon... Tror jag ska svänga förbi affären och köpa lite karra tills efter matchen. Härligt! :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0