Äntligen hemma

Nu har äntligen lillkillen kommit hem! I torsdags var vi upp till Västerböle och hämtade hem honom. Resan hem gick bra. Stig åkte i baksätet i buren och Petter satt brevid. Lite pipigt men han lugnade sig efter en stund. Resten av dagen ägnade vi oss åt att leka och busa, så när kvällen kom var det en slutkörd kille som däckade vid niotiden. Väckte honom innan vi skulle sova för att gå ut och kissa och sedan la vi oss. Han vaknade några gånger under natten och pep men när husse la handen i buren så lugnade han sig snart.

Gårdagen började med lek, Stig passade på att sno Petters kallingar medan han var på toa och kom springande till mig i köket, supernöjd. :) Husse var i skolan hela dagen så jag bar med mig Stig till parken där jag tänkte att han skulle leka. Var dock lite väl blött i gräset för min killes smak så det blev ingen lång stund :) på eftermiddagen åkte vi bil till Lagga. där var Stig ute och busade men hade svårt att komma till ro så vi for hem. Väl hemma gick det lite bättre, men något var inte helt ok. Killen dreglade och verkade allmänt missnöjd. Som tur är har ju Stig världens bästa uppfödare som vi ringde och fick hjälp av. Sen gick natten bättre. Skönt!

Nu har vi varit ute och busat, sovit och nu är det dags att gå ut och kissa igen. Blir bra träning att springa upp och ner för alla trappor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0