Stig i sin nya säng


Kommentarer
Postat av: SOFICIOUS

haha ^^ sött

2008-09-28 @ 14:30:53
URL: http://sofiasnya.blogg.se/
Postat av: Ingela " The Breeder"

Vad duktiga ni är och ni ska veta att jag älskar att läsa om vad valpar som kommer från mig, har för sig.Jag är en flitig bloggläsare, men denna blir ena av favoriterna. Hoppas att natten varit bra , sedan ringer jag lite senare, så jag får höra hur ni mår idag. Pussa Stig och sedan ska ni veta att jag tycker att ni gör det jättebra , det är inte alls lätt som en plätt med en liten valp:)Kramar

2008-09-29 @ 07:56:17
URL: http://www.kennelprive.se
Postat av: Farmor Fredrika

Åhh vad kul med en blogg! Stig är ju gudomligt söt och pappa Milton sträcker på sig och är så stolt! Visst är det kul med valp? Det är en härlig tid, synd den går så fort bara!



Hoppas vi ses nåt! Pussa lilla Stig från farmor :D



Ha det!



Fredrika

2008-09-29 @ 09:44:43
Postat av: Maria

Kul med en blogg!

Stig är den sötaste taxvalpen som jag någonsin sett, längtar efter att få träffa honom. Sköt om dig och killarna! :-)

2008-09-29 @ 12:57:25
Postat av: Ida Asp

Gud vilken söt liten vovve ni har skaffat Sofie :)

2008-09-29 @ 13:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0