Fredag kväll

Äntligen! Är så trött ikväll! Kommer nog snart att somna till i soffan. Grabbarna och jag har varit ute på promenad medan Petter och Magnus lagade middag (mao beställde pizza). Blev en sväng uppöver Södermalm. Var hungrig som en varg när pizzan väl kom. Pizza från Jop's brukar vara ett säkert kort men inte ikväll. Tyckte att min pizza var torr, småbränd och allmänt osmaklig. Tråkigt! Nu sitter människograbbarna och spelar en omgång Fifa på xboxen, hundgrabbarna ligger i soffan småsover och äter lite ben och jag sitter här med datorn i knäet. Imorgon är det lördag och jag hoppas att det blir lite sovmorgon iallafall. Petter åker inte hemifrån förrän vid 11 så det är nog ingen omöjlighet. Bara grabbarna får ut och äta en sväng vid åtta så =)

Granen är fortfarande kvar. Sitter och stirrar argt på den och undrar vad jag skulle med en julgran till. Vi är ju ändå borta på julafton. Men, men, nu är det bara att bita i det sura äpplet och ta ut den. Jag vet att jag kommer att ta en gran nästa år också och sitta och svära över det nästa år vid den här tiden =)

Nåväl, här kommer ett par bilder på ostkroken!


Stig snokar efter något ätbart....

det ska finnas något gott i den här påsen!

Stig myser på mattes axel!

Gonatt och sov gott allihopa

Kommentarer
Postat av: Kattis

Dom är för söta dom små vovsingarna! Vad det låter härligt med helgpromenad. Själv har jag hur svårt som helst att bara planera in en sån enkel sak... Vi syns morrn! :o)

2009-01-13 @ 20:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0