God morgon!


Pappa stretchar inför dagens utmaningar!

Så var det morgon igen. Kvällen igår gick snabbt. Hade lite funderingar på att hålla mig vaken och se JVM-finalen men insåg rätt snabbt att det inte skulle gå =) Petter har åkt på träning så grabbarna och jag passar på att vila lite. Superskönt!

Tror att jag ska snabba mig in i duschen och åka för att handla lite mat. Det finns typ bara sylt i kylen och snart bara bröd och grönsaker i frysen. Var ett tag sedan vi handlade ordentligt. Blir väl så kring jul, är ju så mycket annat att fixa då.

Här kommer några bilder på grabbarna:

Stig vilar upp sig i mattes knä!

Fyra hundar i soffan =)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Sååå gulliga bilder! // Kram Ingela

2009-01-06 @ 18:30:18
Postat av: Fredrika

Ni anar inte hur fantastiskt glad jag blir när jag ser era bilder och läser om era äventyr! Det är underbart. Milton njuter ju på varje bild :D



Kramar i massor!

2009-01-07 @ 08:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0