Den vackraste stunden...

i livet var den när du kom. Sitter och lyssnar på Kom änglar med Lars Winnerbäck. Nostalgiskt. Så mycket minnen =) Ikväll har tjejerna varit här. Linda, Linda och Helene. Vi har ätit sweetchilipasta med kyckling och vitlöksbröd. Kladdkaka, grädde och hallon till efterrätt. Gott! Nu har tjejerna dragit vidare ner på stan. Orkar inte följa. Är alldeles för trött. Ska dessutom köra bil imorgon så jag vill inte dricka mer. Jättetrevligt har vi haft. Dom är så söta alla tre och det verkar som om alla blir kvar nästa säsong. Vore så kul!! Grabbarna är på supporterfest på O'Learys. Eller rättare sagt var... dom flesta har nog flytt fältet. Petter är hos Erik och träffar Mats.

Stig har gått och lagt sig, sover så hårt att jag inte tror att något skulle kunna väcka honom nu. Blev mycket idag för lilla vännen. Imorse var vi uppe med tuppen, nåja nästan, för att träffa Madde och hennes labradorvalp Nellie. Vi tog en tur ovanför Westhagen först sedan nere vid ån vid universitetet. Det var första gången vi träffade Nellie. Hon är ungefär en månad yngre än Stig. Jag som inte är någon stor labradorälskare fick anledning att ändra mig lite på den punkten. Hon var superfin och jättetrevlig. Vi fick oss ett gott skratt också. Det var superisigt nere vid ån, vi kommer till en stor vattenpöl, riktigt djup. Nellie skuttar glatt ner i pölen och härjar omkring. Madde kunde ju inte göra så mycket för Nellie börjar ju bli ganska stor och stark och det var verkligen jättehalt, utan hon hann stoja på där en stund innan hon kom tillbaka. Stig är ju verkligen inget fan av vattenpölar, men Nellie verkade ha så kul så han tog sig ett litet dopp han med. Matte var alldeles för upptagen med att titta på Nellie för att hindra honom. Sen blev det direkt hem och torka blöt valp så han inte skulle hinna bli för kall. Efter några timmars vila för jag och Blomman till ön för att hälsa på Helena på jobbet. Stig fick också följa. Vilket otroligt hus, skulle kunna flytta in vilket dag som helst! Tänk om man någongång kunde få bo så. Stig skulle nog också kunna flytta in tror jag för där fanns massor med roliga leksaker. Han var dock supertrött och visade sig inte direkt från sin bästa sida. Gnällig och rastlös =(

Nä, nu blir det sängen! Godnatt allihopa och dröm sött! Kom änglar....

Jaha, nu vet jag inte rikitgt hur det blev... inte blev inlägget publicerat iallafall. Får väl prova på nytt =)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hehe Stig é ju för söt han! Saknar er! =)

2009-03-22 @ 11:02:52
URL: http://josefinbluckert.blogg.se/
Postat av: Jossan

;D Stig é ju för söt han!...saknar er!

2009-03-22 @ 11:04:44
URL: http://josefinbluckert.blogg.se/
Postat av: sara

lät som en härlig kväll med tjejerna. det saknar jag verkligen. inte för att det inte finns vin här i umeå, men ändå. du, jag och anna var ett bra team. :)har lite planer på att kommer ner nästa helg. vad har ni för er då?

2009-03-26 @ 15:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0