Grattis på födelsedagen älskade lillasyster!

Idag fyller min lillasyster 22år! Jättegrattis till henne! Känns konstigt att inte fira hennes födelsedag även fast hon inte är här. Är fruktansvärt sugen på tårta men det får vi ta nästa gång hon kommer hem. Ska köpa henne något riktigt fint i födelsedagspresent. Fast det får vänta tills jag vet när hon kommer hem nästa gång, så att det går att byta ifall hon vill. Har sms:at med henne idag och längtar så mycket tills vi får ses igen. Vi ska ju åka och hälsa på henne också. Petter och jag och förmodligen hans kompis Kim från Hudik. Så vi kanske hinner till henne innan hon kommer hem. Förhoppningsvis kommer hon hem ett par dagar iallafall innan hon flyttar till Rhodos igen. Då blir det snart!

Någon annan jag också längtar efter är Milton... Redan. Han och Stig har varit hos Fredrika sedan igår och för några timmar sedan var hon och Patrik här och lämnade Stig. Vi sa hejdå till Milton för dom åker riktigt tidigt imorgonbitt. Inte kul, men bara flygningen går bra kommer han att få det så bra. Och vi vänjer oss nog att inte ha honom här. Stig också. Han har varit en mammagris och sovit som en stock brevid mig i soffan medan jag har jobbat lite. Det tar på krafterna att vara med farmor! Wigge var också där så jag kan tänka mig att dom busat rätt bra idag =) 

Nu måste vi vänja oss av med att säga grabbarna, pojkarna, killarna och allt sånt som vi numera automatiskt gör och endera bara säga Stig eller så grabben, pojken, killen.

Nu blev det deppigt igen... känner mig otroligt sugen på Ben & Jerrys glass. Chocolate Fudge Brownie! Men jag hade ju bestämt att jag inte skulle äta så mycket sånt på veckorna så nu får jag väl försöka visa lite karaktär =)

Några bilder bla på födelsedagsbarnet och han som från och med imorgon blir islänning =)


Terese och Stig i julas


Terese och jag i julas


En bild från första gången Stig och vi träffade Milton i oktober


Pappa gör morgongympa =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket! Å snart kommer jag!!! Längtar redan så mycket!!! Snart ses vi! Massor av kramar!

2009-03-18 @ 20:51:13
Postat av: Ingela

Tiden går så fort.......snart är han hemma igen! Puss till Stigge och kram till er!

2009-03-19 @ 22:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0