Onsdag

Jaha, så var det onsdag! Vi börjar må bättre även om min energi fortfarande lyser med sin frånvaro. Sitter/ligger mest i soffan med ögonen halvöppna. Men snart ska jag nog komma tillbaka och då ni.. :) Stig har heller ingen energi idag. Han var och busade med sin tremänning Milo igår så nu är det bara sova som gäller. Man blir lätt trött av att stoja med småvalpar :)

Petter har precis farit iväg för att spela lite tennis med Stefan. Hoppas det går bra med hostan och allt. Det gör det nog och tanken är att dom ska kunna träna imorgon. Själv börjar jag ge upp tanken på att jobba något denna vecka. Nåja, vi får väl se...

Nu blev det inte mycket skrivet... men det händer ju inte så mycket. Jag kanske är mest aktiv av alla på facebook just nu och jag har läst alla bloggar jag brukar läsa. Om jag orkar ska jag börja fundera lite på julklappar. Har en klar som bara ska inhandlas och den är till lilla mamman... resten kan man ju iallafall börja fundera på! Nej nu hoppas jag att Petter kommer hem med lite coca-cola och vindruvor snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0