Ett litet ljus...

har vi tänt hemma. För alla som vi tänker på idag. Tidigare var jag på kyrkogården och tände ett ljus för Maja. Jag blev helt tagen av hur det såg ut på minneslunden idag. Visst hade jag förväntat mig mycket ljus men... Det var så otroligt vackert. Magiskt. Ljus i grupper överallt. Det var sent på eftermiddagen så det var mörkt ute och eftersom det inte finns några lampor varken inne vid minneslunden eller utanför var det bara ljusen som lyste upp omgivningarna. Vi får se om vi tar oss en sväng med bilen imorgon kväll och tittar lite. Om P känner sig piggare. Och om inte jag blivit sämre. Än så länge känner jag mig "bara" förkyld och lite hängig så jag hoppas det vänder till imorgon. P är feberfri idag men fortfarande rosslig och lite hängig. Kan ju sätta ett finger på att jag inte blir frisk så fort om jag blir sjuk. Tydligen kan febern hålla i sig över 10 dagar om man har otur. Men, men... det är ju skönt om en av oss är hyfsat pigg iallafall. Stig behöver ju kissa och vi behöver äta även om någon är sjuk. Stig hade nog inte väntat sig en tur i skogen idag... jisses vad glad han var när han skuttade ur bilen! :) Lilla pojken! Eller förresten... lilla hunden! Husse anser att man blir riktig hund när man tycker om att lägga sig på rygg för att bli kliad på magen. Och det gör vår lilla skrutt nu :)

Nä, nu ska vi mysa lite till i soffan och sen blir det sova... och imorgon när jag vaknar kommer jag att må som en prinsessa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0