Kort, kort update

Nu var det längesen igen! Tiden går så fort och Petter är borta så ofta och länge (med den av våra datorer som fungerar). Det är en lite tråkig tid på så vis nu. Men vi roar oss så gott vi kan jag och taxarna. Milton är lite sur på matte idag för han är lite krasslig och fick inte följa med på prommisen. Dumheter tyckte han och tyckte genast att min mamma skulle släppa ut honom. Stig och jag har varit i skogen och skuttat på skaren. Eller rättare sagt, Stig har skuttat på skaren. Själv fick jag snällt hålla mig till skoterspåren :)

Igår hade vi en mysig dag. Emma och jag hade bokat en heldag. Vi började med hotellfrukost, bara vara mässan, prommis med hundarna och fika hemma i lagga och avslutade med pizza och film hemma i stan. Jättemysigt!

Petter är borta igen. Nu är det som tur är inte så många resor kvar iår. Han for i måndags, kom hem vid åtta på onsdag, spelade match på torsdag, for på fredag morgon och kommer hem någon gång under tisdagen. Men nu är det bara två veckor kvar tills hockeyn är slut för iår. Det ska bli skönt att få han honom hemma igen. Hundarna och jag var på 25 års kalas då Johan fyllde år i torsdags sen for vi till ishallen och överraskningshämtade husse direkt efteråt. Hundarna blev helt tokiga när husse kom.

Nu ska vi äta lite mat hemma hos mamma innan vi åker hem till stan igen. Ha det så bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0