Pappa är hemma igen....

finare än någonsin! Det syns att han haft det mycket bra på Island. Det blev ett kärt återseende inte minst i torsdags när Petter kom hem. Milton är definitivt mer förtjust i honom än i mig. Petter har inte varit hemma just något i veckan och nu i helgen är han inte heller hemma. Han for imorse. Milton blev helt till sig när han klev upp och klädde på sig. Stig är också glad att ha pappa hemma igen. Pojkarna kommer bra överens. Idag har vi varit ute i det underbara vädret. Mamma och jag tog med dom nere på isen så att dom fick springa av sig lite. Och sprang gjorde dom... sen var det trötta hundar på hemvägen. Väl hemma for jag snabbt som ögat och hämtade mormor medan mamma gjorde fika. Sen fikade vi alla ute på gården och satt i solen och myste en stund. Nu sitter vi inne i soffan och myser. Milton ligger på rygg i soffan och blir kliad på magen. Stig ligger brevid och snusar. Söta pojkarna!


Jag och mormor fikar medan Mille solar i mitt knä

Milton mår gott


Stig kontrollerar att mamma verklign fikat upp allt... kanske det finns en liten slurk kvar till honom?


Kommentarer
Postat av: Monica

Vad mysigt ni verkar ha det!!!!!

2010-03-06 @ 19:18:27
URL: http://tretaxar.blogg.se/
Postat av: Monica

Men GRATTIS GRATTIS till Cert o Bim"Stickan" blir bara snyggare o snyggare,går från klarhet till klarhet,vad månde det bliva till sommaren?

2010-03-14 @ 08:36:11
URL: http://tretaxar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0