I vinter ska vi synas...

Husse kom hem för en stund sen och med sig hade han varsin reflexväst till hundarna. I vinter ska vi synas ordentligt! Det var mamma som hade köpt en till Brolle som var så himla fin så vi kunde ju inte låta bli att köpa varsin till pojkarna. 70 kr är en billig livförsäkring tycker jag. Våra som oftast går inne i stan och på övergångsställen och dessutom har en matte och en husse som är hopplöst dåliga på att själva använda reflexer kommer nog att ha stor nytta av sina.


Milton mannekängar


Stig skulle mannekänga men blev jättebussugen, matte blir matt :)


Husse med jättefoten rycker in så att det blir lite ordning iallfall!

Lite stora var västarna, framförallt runt halsen... men det ska nog gå att fixa till. Vi får leja min mormor, om inte husse kan ordna det. Han har ju gått stora sykursen med mormor. Och jag tror han fick godkänt :)

Petter köpte ben åt grabbarna när han ändå var på affären. Konstiga ben som ska smaka bacon. De ser ut som en gigantisk fårpellets, golvet blir alldeles kladdigt, benet verkar stenhårt och Stig är helt såld på det. Trots att han mest får suga på det. Tokiga lilla trolltax :) 

Och huvudvärken? Jodå, den är kvar... känns som om mitt huvud ska sprängas :/ men, äh den går väl över förr eller senare.

Nu, en powernap! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja gumman du får dricka alkoholfria glöggen då men den är ändå godast tycker jag :) Hoppas du är bättre i förkylningen.. Hoppas vi ses till veckan. Puss&kram

2010-09-09 @ 18:41:13
URL: http://vitgladiolus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0